7 Ekim'den bu yana Gazze'de 40 binden fazla sivili katlederek soykırımına devam eden İsrail'in markası olan Coca-Cola, KAP'a yaptığı bildirimde Türkiye’deki satış hacmi beklentisini ‘boykotlar’ nedeniyle yatay-düşük-tek haneli büyümeye revize etti.

Küçük esnafların boykotu İsrail'i tökezletti: Siyonistlerin pazarları daralıyor

Meteoroloji'den 2 kente sarı, 1 kente turuncu kodlu uyarı Meteoroloji'den 2 kente sarı, 1 kente turuncu kodlu uyarı

Siyonistlere ücretsiz yemek ve içecek sevkiyatı yapan soykırım destekçisi markalar bir bir boykot edilmeye devam ediyor. Özellikle küçük esnaflar marketlerine koydukları İsrail markalarını raflardan indiriyor. Soykırımcı sermayenin pazarı Türkiye'de düşük-orta ve tek haneli satış hacmi, uluslararası pazarda ise düşük tek haneli satış daralması yaşıyor.

Coca Cola içeceği Gazze'de soykırım yapan İsrail askerlerine ücretsiz temin ediliyor

Boykot sonuç veriyor

Gazze'de binlerce masumun kanına giren terör devleti İsrail menşeili Coca Cola’ya karşı başlatılan boykot kampanyası sonuçlarını vermeye daha önce başlamıştı. Şirket 2023’te Türkiye satış hacminin yıllık bazda %5,1; dördüncü çeyrekte ise %21,8 azaldığını açıklamıştı.

yeni şafak

Editör: Özge Toptaş