Magazin

Zuckerberg imaj değiştirdi: "Roma imparatoru gibi"

"200 milyar dolar kulübünün" son üyesi olan Meta CEO'su Mark Zuckerberg, imaj değişimiyle dikkat çekiyor.

Abone Ol

Amerikan teknoloji milyarderi Zuckerberg, geçen hafta Meta'nın yeni sanal gerçeklik gözlüğü Quest 3S'in tanıtımında giydiği tişörtle dikkatleri üzerine topladı. 

Özel tasarım tişörtte "Ya sonuna kadar Zuck ya hiç" anlamına gelen "aut Zuck aut nihil" ifadeleri yer alıyordu. Bu ifade, Latince "Ya Sezar ya hiç" anlamına gelen "aut Caesar aut nihil" sözüne gönderme niteliğinde.

Amerikan gazetesi Washington Post (WP), Zuckerberg'ün "ya hep ya hiç" sloganıyla hareket ederek imajını değiştirdiğini yazıyor.

Haberde, Meta'nın yeni artırılmış gerçeklik gözlüğü Orion'un prototipinin de tanıtıldığı toplantıda Zuckerberg'ün "bir Roma imparatoru havasıyla" sahnede boy gösterdiği belirtiliyor.

WP, önceden ana akım medyayla gergin tartışmalara giren Zuckerberg'ün 2022'den bu yana bilgisayar bilimci Lex Friedman, popüler bilim içerikleri hazırlayan nörobilimci Andrew Huberman ve duyarcılık karşıtı görüşleriyle tanınan podcast yayıncısı Joe Rogan'la bir araya gelerek farklı bir yol izlediğini ifade ediyor.

Zuckerberg'ün ayrıca gri kapüşonlu sweatshirtlerini bırakıp altın zincir taktığına ve ünlü tasarımcı Alexander McQueen'in dikkat çekici kıyafetlerini giymeye başladığına işaret ediliyor. 

Facebook'un kurucusunun lüks saat koleksiyonu ve UFC dövüşçüsü fiziğiyle stilini değiştirip "teknoloji dünyasında revaçta olan geleneksel erkeklik imajına" geçtiği değerlendirmesi yapılıyor.

{ "vars": { "account": "G-2WKLC3DMKW" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }